Kwaliteit is waar het om draait bij Vodatent. Of het nu gaat om de verschillende accommodaties of om onze klantgerichte service, wij zorgen ervoor dat je met een gerust hart op vakantie gaat. 

Service en gemak

Onze medewerkers helpen je graag. Wij zijn telefonisch te bereiken van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur. Ook via e-mail, Facebook en WhatsApp staan we klaar voor al je vragen. Neem gerust contact met ons op!

Klachtenprocedure

Mocht er onverhoopt, ondanks de zorg en inspanningen van Vodatent, toch iets niet naar wens zijn geweest tijdens jouw vakantie? Dan kun je er voor kiezen om een klacht in te dienen. Wij gaan dan samen op zoek naar een oplossing en streven ernaar om dit tijdens het verblijf al te doen. Wij vragen je dan ook om onderstaande klachtenprocedure te volgen.

Stap 1
In de meeste gevallen kunnen klachten vaak al direct opgelost worden. Neem daarom altijd direct contact op met de desbetreffende beheerder en/of receptie van de camping, zodat de mogelijkheid wordt geboden om de klacht ter plaatse op te lossen.

Indien de geconstateerde klacht niet ter plaatse met de beheerder/receptie van de camping kan worden opgelost dan kun je contact opnemen met Vodatent. Mochten wij de klacht ter plaatse niet kunnen oplossen dan kun je jouw klacht kenbaar maken middels het klachtenformulier.

Stap 2
Indien de klacht, ondanks de inspanningen van de beheerder niet naar tevredenheid is opgelost, kun je tot uiterlijk twee weken na vertrek van het park jouw klacht schriftelijk indienen per e-mail naar info@vodatent.com o.v.v. boekingsnummer, NAW-gegevens, datum verblijf en parknaam. Wanneer je een klacht wilt indienen, vragen wij ook altijd foto’s van de klacht toe te voegen, omdat wij niet lokaal aanwezig zijn en op deze manier de situatie beter kunnen beoordelen. Jouw klacht wordt altijd met de grootste zorg behandeld en je ontvangt na ontvangst een ontvangstbevestiging. Wij geven uiterlijk 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een reactie.

Vodatent verwerkt de gegevens die je via dit formulier verstuurt om te kunnen reageren op je klacht. Om je ook in de toekomst zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn met je vragen en boekingen, slaat Vodatent deze gegevens 5 jaar op. Lees meer over je privacy in onze privacyverklaring.