Veelgestelde vragen

Op zoek naar een antwoord? Onze veelgestelde vragen pagina is de snelste manier om antwoord te krijgen. Je vindt hier antwoorden op veel onderwerpen.

Mijn Vodatent

Het gebeurt wel eens dat je reservering niet zichtbaar is in 'Mijn Vodatent'. Om je reservering toe te voegen aan je account kun je contact opnemen met de klantenservice.

Boekingen

Het is mogelijk om een voorkeur voor een specifieke plek aan te geven. Ben je eerder op de camping geweest, en herinner je die ene mooie plek aan het water nog? Of kampeer je met een ander gezin en willen jullie naast elkaar met de tenten? Dan kun je je voorkeursplek selecteren in de stap 'Extra's bijboeken' wanneer je je safaritent reserveert. Hierbij overnacht je gegarandeerd op de plek naar jouw keuze. Let op! Indien je een voorkeursplek aangeeft, komen er voorkeurskosten bij. Twijfel je over je plek? Neem dan contact met ons op. 

Wil je een annuleringsverzekering afsluiten voor je reservering? Dit kan bij onze partner ASR. De link om een annuleringsverzerkering af te sluiten, vind je terug op de reserveringsbevestiging.

Je kunt onze annuleringsvoorwaarden hier terugvinden. 

In het geval dat je een dubbele reservering hebt gemaakt, vragen we je dit binnen 24 uur aan ons door te geven. Wij kunnen dan de tweede reservering laten vervallen. 

Dat is mogelijk! Je kan dit doen door twee of meer losse reserveringen te plaatsen. Het is ook mogelijk om één reservering te maken, met meerdere accommodaties. Neem hiervoor contact op met de klantenservice voor de mogelijkheden.   

De hoofdboeker dient minimaal 18 jaar oud te zijn en zelf ook op het park te verblijven. 

Wat jammer dat je je reservering wilt annuleren. Hiervoor kun je het best contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen de reservering voor je annuleren. Let op! Je kunt de reservering binnen 24 uur kosteloos annuleren. Na 24 uur, zitten hier annuleringskosten aan verbonden. 

Als je op de Vodatent website boekt, is het mogelijk om éénmalig om te boeken. Dit kan tot 2 weken voor aankomst, mits er beschikbaarheid is. Omboeken kan naar een andere camping en/of datum. Hiervoor dien je contact met ons op te nemen, zodat wij jouw reservering kunnen aanpassen. Mocht je reservering zijn aangepast, en de prijs komt lager uit dan de originele prijs, heb je geen recht op restitutie. Mocht de prijs hoger zijn dien je het verschil bij te betalen. Wanneer jouw reservering is aangepast krijg je van ons een nieuwe bevestiging (met een betaallink). Ook zullen wij de camping op de hoogte brengen van de wijzigingen.

Mijn verblijf

Onze safaritenten zijn standaard uitgerust met kussens en dekbedden. Een lakenpakket is bij de meeste campings optioneel bij te boeken bij je reservering. Op sommige campings is dit verplicht of juist niet mogelijk om bij te boeken. De prijzen en opties verschillen per camping en staan aangegeven op de desbetreffende campingpagina. 

Weet je niet zeker of dit is toegevoegd aan je reservering? Dit staat aangegeven op het kostenoverzicht in je reserveringsbevestiging. Wil je lakenpakketten bijboeken? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Als je zelf lakens meeneemt, let er dan op dat je de juiste maat meeneemt. Op de campingpagina staat per accommodatie genoemd welk formaat dekbed er aanwezig is. 

Op de meeste campings kun je inchecken vanaf 15:00 uur. 

Wil je later inchecken? Dat kan in sommige gevallen, maar dit is afhankelijk van de camping. 
Neem contact op met de camping of onze klantenservice en vraag naar de mogelijkheden.

Op de meeste campings kun je uitchecken tot 10:00 uur. 

Wil je later uitchecken? Dat kan in sommige gevallen, maar dit is afhankelijk van de beschikbaarheid. 
Neem contact op met de camping of onze klantenservice en vraag naar de mogelijkheden.

Dit is verschillend per camping. Neem contact op met de camping wanneer je bezoek wilt uitnodigen tijdens je verblijf. De contactgegevens van de camping vind je op je reserveringsbevestiging. 

De eindschoonmaak is bij de meeste campings verplicht en zit daarom al inbegrepen in je reservering. Deze informatie kun je terugzien op de campingpagina of op je reserveringsbevestiging. 

Bij je reservering kun je op het kostenoverzicht zien welke kosten je vooraf betaald en welke kosten je op de camping zelf dient te betalen. Vaak is dit de borg, toeristenbelasting en eventuele extra's zoals lakenpakketten of kinderpakketten. Echter, verschilt dit per camping, dus kijk altijd jouw reserveringsoverzicht goed na. 

Op de meeste campings kun je inchecken vanaf 15:00 uur. Wil je eerder inchecken? Dat kan in sommige gevallen, maar dit is afhankelijk van de beschikbaarheid. Ook kan het zijn dat de accommodatie nog wordt schoongemaakt. Neem contact op met de camping of onze klantenservice en vraag naar de mogelijkheden.

Om je voorwerp zo snel mogelijk terug te vinden kun je het best contact opnemen met de camping zelf. De contactgegevens kun je vinden op je reserveringsbevestiging. 

Voor vertrek vragen we je om de accommodatie achter te laten zoals je deze aantrof bij aankomst. Denk hierbij aan de koelkast uitruimen, vuilnis wegbrengen, de bedden afhalen en de vloer te bezemen. Mogelijk vraagt de camping nog iets extra's. Vraag dit altijd even na bij de camping.

Campings & Parken

Actuele informatie over de voorzieningen, praktische informatie en veelgestelde vragen over de camping zijn terug te vinden op de campingpagina.

Op de campingpagina kun je bij elke accommodatie een inventarislijst vinden van de accommodatie.

Het is niet toegestaan om te roken in de accommodaties van Vodatent. Het is wel toegestaan om te roken op de veranda van de safaritent.   

Het is zeker mogelijk om je huisdier mee te nemen! Bij verschillende campings is dit toegestaan. Bekijk hier de campings waar huisdieren welkom zijn. Er zijn ook campings waar het niet mogelijk is om je huisdier mee naartoe te nemen. Bekijk tijdens het reserveren daarom goed of je huisdier mee mag op vakantie. 

Alle safaritenten zijn bestand tegen neerslag. Je hoeft je geen zorgen te maken over natte voeten of een lekkende tent.   

Tijdens het inchecken op de camping betaal je op sommige campings borg. Wanneer de safaritent in goede orde is achtergelaten krijg je de borg uiteraard terug. Het kan tot 14 dagen na vertrek duren voordat de camping het bedrag terugstort. 

Betalingen

Je reservering bij Vodatent kun je veilig betalen met onder andere iDeal, Visa, Mastercard, Maestro, Paypal, Bancontact en Sofort. 

Het is alleen mogelijk om het geld over te maken via de betalingslink in de reserveringsbevestiging. Het is hierbij belangrijk om alle gegevens juist over te nemen. Hiervan krijgt u een betaalbevestiging toegestuurd via e-mail. Dit kan even duren voordat het binnen is.

Ja! Wanneer je betaling succesvol is afgerond krijg je van ons een betalingsbevestiging in je mail. Het kan even duren voordat deze binnen is. 

Vodatent App

Met de Vodatent App heb je altijd alle informatie bij de hand. Waaronder informatie over je verblijf, tips en inspiratie, leukste uitjes in de omgeving, het weer en praktische informatie.

Je kunt de Vodatent App gratis downloaden in de App Store of Google Play.

De Vodatent App is voor iedereen toegankelijk ook als je nog geen boeking of account hebt aangemaakt. 

Klantenservice

Vodatent is elke werkdag bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 - 12:00 uur / 13:00 - 17:00 uur. Je kunt ons telefonisch bereiken via +31 (0)186 820 996, via het contactformulier, chat met ons of stuur per mail je vraag.

Wat jammer om te horen dat je een klacht hebt. Je kunt je klacht doorgeven via ons contactformulier of via info@vodatent.com. Het is ook mogelijk om de klacht telefonisch door te geven.

Staat je vraag er niet tussen?
Neem contact met ons op